vrijdag 19 april 2013

Klus 184, de pc

In mijn werkkamer heb ik ook mijn PC staan. Heerlijk om rustig te kunnen werken.

Hij past netjes naast mijn bureau, zo op het eerste gezicht niks mis mee. Maar als je goed kijkt zie je dat er een snoertje los hangt.

En dat is het snoertje van mijn camera, het past gewoon niet. En bovendien loopt het snoer ook nog eens dwars over mijn bureau. Handig is anders.

Onder mijn bureau, daar zou de computer moeten komen te staan. Daar waar nu die mand staat (die dan wel weer ergens anders moet passen, maar dat zien we dan wel weer).

Wat een snoeren toch! Nu maar hopen dat ik alles weer op de juiste plek aansluit.

En ja, hoor, het spul werkt weer. Meteen de camera geïnstalleerd!

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé als alles op zijn plek staat er ook nog doet. Dat heeft altijd zo goed gevoel vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker klusje, alles weer netjes en werkend.... goed hoor


    fijn weekend,

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen