zaterdag 31 december 2011

Dag 4, lade 1

Beetje gekke dag, zo'n oudjaarsdag. Maar dat is natuurlijk geen reden om niet door te gaan met het project. Vandaag een laatje in de keuken...

Dit trof ik aan toen ik de la opentrok:
 
Eh, juist. Eerst de inhoud eruit en de la even schoonmaken, dat scheelt al meteen.


Voor zo'n klein laatje zit er best een heleboel in.

De nespressobox mag weer terug. Gelijk even aanvullen. Die plastic cupjes zijn van DE, niet zo lekker als Nespresso zelf, maar wel al gekocht en moet dus op (beetje zuinig ben ik wel ;-).

Van de kinderen, dus dat moet ik even eerlijk verdelen. Mag niet meer in de la.

Opladers, opladers, opladers. Van tenminste één oplader hebben we het bijbehorende apparaat niet mee. Die mag naar de kringloopwinkel, de rest mag terug in de la.

Dit kan misschien beter in de snoepbak?

Dit kan weg: in de oud-papierbak, de vuilnisbak of naar de kringloopwinkel.


En dan blijft er dit over:
Een mooie afsluiting van 2011. Weer een laatje opgeruimd.

Prettige jaarwisseling en tot morgen!




2 opmerkingen:

  1. Weer zo'n mooi laatje! Een fijne afsluiting van het oude jaar! En dan lekker opgeruimd het nieuwe jaar in;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil! Heb je toch maar weer even mooi gefiksd! Ik wens jou een heel mooi 2012 toe en als die om is een heel opgeruimd huis!!

    BeantwoordenVerwijderen