vrijdag 27 juli 2012

Klus 146, schrijftafeltje

Ja hoor, vandaag is het schrijftafeltje weer aan de beurt. Het zag er zo netjes uit op dag 72 (klikerdeklik), maar ergens is er toch iets fout gegaan met het goede voornemen.

Dát is beter. Een keurig schrijftafeltje.

Alleen ligt er nu wel een enorme stapel op de eettafel. En dat is natuurlijk alleen het verplaatsen van het probleem. Tijd voor een gedegen aanpak!

Dit mag terug op het schrijftafeltje.

Dit gaat in de kast van de kinderspullen.

Voor het oud papier. Behalve de postzegeld, die gaan in het verzameltasje voor het goede doel.

Schoolspullen van zoonlief gaan naar boven, die zoek ik op een ander moment nog uit.

Dit stapeltje is van mij en mag naar mijn werkkamer, dan is het in elk geval in de ruimte waar het hoort.

Voor de plastic-zak om te recyclen.

Losse frustels zijn altijd lastig, maar deze hebben gelukkig bijna allemaal een thuis. De rest mag (ik weet dat het natuurlijk eigenlijk niet verstandig is...) in het bakje blijven en ook terug op het schrijftafeltje.

En deze ga ik vandaag maar eens doorlezen en dan kunnen ze daarna waarschijnlijk weg.

1 opmerking:

  1. vooral dat laatste klusje is leuk.... :) even benieuwd: voor welk goed doel spaar jij postzegels? ik voor het WNF alleen hoor ik daar nooit meer iets van dus of degene dat nog wel doet.... geen idee. :(

    BeantwoordenVerwijderen