woensdag 9 mei 2012

Klus 116, badkamer op zolder

Het staat er natuurlijk al een tijd. Zo lang al, dat het me eigenlijk niet eens meer opviel. Tot vandaag. Ik heb het over dit plaatje

De mand hoort er, maar de doosjes die er op en ernaast staan? Die horen er helemaal niet. Net als dat zonnehoedje voor de vakantie. Dat moet beter kunnen.

Eerst maar eens inventariseren wat er eigenlijk allemaal in zit.

Een doos met... eh .... van alles en nog wat, maar als thema zie ik: wasmiddelen.

Een mand met .. eh ..  ook van alles en nog wat. En ook wasmiddelen. Ik zie mogelijkheden!

En in die rieten mand zit:
- een fotoboek over Australiƫ - tuurlijk, heel logisch. Maar toch beter bij de reisboeken
- een schoenendoos met schoentjes die Zoon al echt heel lang niet meer aankan, mogen op MP
- kussens die horen bij de bedbank/logeerbed. Kunnen dus een verdieping lager.

Oh, onderin zit nog een mandje met riemen en hele leuke slippertjes waar ik echt absoluut geen stap mee kan lopen. Die moet maar eens even worden uitgezocht. In elk geval kan die hier weg.

Vervolgens heb ik de wasmiddelen allemaal bij elkaar in de grote rieten mand gedaan. En dan ziet deze badkamer er zo uit:



3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dit, ik kom ook de meest onlogische zaken tegen in de badkamer, bij de wasmachine, eigenlijk overal.

    Knapt lekker op zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk dat ziet er een stuk beter uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke rustige foto! De tweede dan, he? ;) Goed gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen