maandag 14 mei 2012

Klus 121, de strijk

Meestal doe ik de strijk op zondag. We wassen in het weekend, althans het meeste, en dan is het fijn als zondagavond alles weggestreken is. Maar gisteren had ik geen zin, geen puf. En vorige week had ik niet alles weggestreken. Dus dan vanavond maar.
TV aan op zo'n crimi-serie, strijkplank uit de kelderkast en voor de tv. Af en toe een pauze om wat koffie te drinken en uiteindelijk is dit mijn uitzicht:

Een keurig stapeltje per familielid.

Het blijft een "never ending story", maar ik ben er mooi weer vanaf. Voor vandaag dan ;-)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, ik ga morgen aan de bak vrees ik. Al vind ik het als ik bezig ben niet eens vervelend.

    Ik koop voor mezelf alleen nooit kleding die gestreken moet worden, voor man (overhemden) en dochter (jurkjes zonder stretch :-) ) kom ik er helaas niet onderuit! Jij bent weer lekker klaar in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook altijd zó blij als de strijk weg is... Ik doe het ook altijd voor de televisie NCIS of CSI of iets dergelijks... een filmpje mag ook.

    Maar ik moet nog moed vatten... vanmiddag viel ik steeds in slaap, dus voor mij een teken dat het vandaaag niet gaat gebeuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o strijken doe ik nooit :P ik vouw het op en leg het weg :P

    BeantwoordenVerwijderen