zondag 15 januari 2012

Dag 18, laatje keuken (rollen)

In onze keuken hebben we heel veel laatjes en lades. Omdat we vandaag de verjaardag van Dochter vieren, heb ik niet veel tijd, maar een klein klusje lukt vast wel.
Sommige lades zijn redelijk acceptabel in ons huis. Deze la is daar een voorbeeld van:
Zo op het eerste gezicht ziet deze la er niet eens zo erg uit. Vond ik. Hij kon gemakkelijk dicht en je kon ook zien wat er in zat. En toch zat ook hier weer het een en ander in dat er eigenlijk niet in hoort.
- Vuilniszakken kunnen toch beter bij elkaar liggen en niet verspreid over tenminste 2 lades
- Hoeveel van die sluitstripjes heeft een mens eigenlijk nodig als voorraad? Vast niet zoveel als ik er heb had.
- Steradent (voor het schoonmaken van flessen en vazen, ik heb gelukkig geen kunstgebit) lijkt mij logischer bij de schoonmaakmiddelen. Daar kwam ik er nog een tegen trouwens...
- Zwitsal spaarzegels: je kunt sparen voor artikelen. Ik ben inmiddels uit de Zwitsal-tijd, maar als iemand belangstelling heeft? Tegen vergoeding van de verzendkosten mag je ze hebben.
Voor de liefhebber?
En als dan alle kruimeltjes uit de la zijn en alles weer terug is, dan ziet het er zo uit:

En, het laatje voor vandaag is weer gedaan!

2 opmerkingen:

  1. Dit laatje ziet er weer helemaal goed uit!
    Opmerkelijk he, dat er toch altijd weer spulletjes uitkomen die weg kunnen of ergens anders horen.

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie toch wel duidelijk verschil hoor, fijn!!

    Ik heb ook altijd kilo's van die sluitstripjes, en die gebruiken we gewoon nooit, blijkbaar...

    BeantwoordenVerwijderen