zaterdag 7 april 2012

Dag 91, witte kast in de woonkamer

In de kast met de kinderknutselspullen waren nog twee planken die ik nog niet onderhanden had genomen. Hoe het was voor ik begin kun je hier zien.

Een plank vol rommeltjes, dorre bloemstukjes (mijn bruidsboeket woont ook op deze plank). Dat gaan we eerst maar eens even schoonmaken.

Onderop deze stapel ligt een doos met "mens-erger-je-niet". Op zich vinden de kinderen spelletjes spelen heel leuk, maar met een gewone versie, een Disney versie en een reisversie van dat spel hebben we volgens mij wel genoeg varianten. Deze doos gaat naar de kringloop. De rest mag terug in de kast.

Nog een paar spulletjes elders ondergebracht en dan ziet deze plank er na het inruimen weer prima uit.


Van de plank erboven gaat niets weg, dus daar is de verandering minder spectaculair.

En dan is nu deze hele kast gedaan. Aan deze kant dan, hè. Want aan de andere kant wachten ook nog een paar plankjes. En er zijn nog vier lades en nog twee kastjes eronder. Maar dat is voor een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Heerlijk zeg, weer een klus geklaard! Jij gaat nog steeds als een speer zeg, ik heb er bewondering voor hoor! Fijne Pasen!!

    BeantwoordenVerwijderen