zondag 15 april 2012

Dag 97, doos boeken

Tijdens het opruimen van de garage (jawel!) kwam Man een doos boeken tegen die van mij bleken te zijn. Oeps, nog meer boeken?

Deze dus. Je ziet het stof erbovenop liggen...
Maar wat je ook zet zijn boeken van Danielle Steel. Ik ben/was een enorme fan. Had best veel boeken van haar.

En die bleken bijna allemaal in deze doos te zitten, zeker 20 boeken van mijn favoriete schrijfster, zomaar in de doos in de garage! Maar nu niet meer, ze mogen naar de boekenkast in mijn oude werkkamer.

De boeken die eruit gingen heb ik vervangen door boeken die ik niet meer wil hebben. Plastic zakje om het stof buiten te houden en de doos ging meteen vanavond weg. Naar een inzameling voor een verkoop voor een goed doel. Ik geloof zomaar dat ik nog wel wat boeken heb die weg mogen. Maar mijn Danielle Steels niet.

4 opmerkingen:

  1. Wat ik me dan afvraag... hoe zijn de boeken dan in de garage terecht gekomen? Vast bij een renovatie of kastverhuizing? Maar goed dat ze weer terecht zijn. EN er gaan andere ongeliefde boeken de deur uit! Helemaal goed! Dus eigenlijk heb je vandaag een stukje garage opgeruimt (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, je favoboeken in je kast en wat weg kan meteen weg doen! Jij bent goed bezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ze weer terecht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon zomaar een schat gevonden! En meteen een hele doos weg, heerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen