zaterdag 14 april 2012

Dag 96, kastje op zolder, deel 2

Na la 1 en 2 van gisteren deed ik vandaag la 3.

Gelukkig bleken veel mappen leeg. Ook wel weer eens een leuke verrassing. Maar deze mappen moest ik toch nog even uitzoeken.

Nog meer computerspul. In het Frans, het Duits, Engels én Nederlands. De laatste hou ik, de rest mag bij het oud papier.

Een heel mapje gevuld met afwrijfletters. Daar kan ik vast nog wel iets mee. Die mogen blijven. Zonder mapje natuurlijk.

Ha, plastic mapjes. Daar kan ik echt ook jaaaaren mee vooruit.

En muziek van het koor waar ik jaren geleden zong. En ook de teksten van de kampvuurliedjes. Die mogen ook blijven.

Ook altijd handig om in voorraad te hebben: tabbladen.

De foto wil niet scherper, dit is de aanslag 1994. Ik denk dat het fototoestel er ook van schrok. Het lijkt me sterk dat er nog iemand komt om een aanslag van 18 jaar geleden. Deze mag dus weg, net als zijn broertjes uit 1995, 1996, 1997 en 1998.

Keurig leeg laatje. De nieuwe eigenaar krijgt de hangmappen erbij, da's vast handig.

1 opmerking:

  1. Wat grappig dat je in dit kastje bladmuziek tegenkwam... Maar keurig opgeruimd. En volgens mij kun je nu probleemloos leven zonder dit kastje.

    BeantwoordenVerwijderen